Adadálymentes verzió

/Reményik Sándor/

Pályázati szám: HAT-KP-1-2021/1-000103

Csongrád és Térsége Általános Iskola Szent László Általános Iskolája

Erdély gyöngyszemei kirándulás (HAT-KP-1-2021/1-000103)

2022. szeptember 05 - 10.

Erdélyi élménybeszámoló 2022

Pályázati szám: HAT-17-01-2017-00162    "Erdély természeti kincsei"

Örömmel közlöm a kedves honlap látogatókkal, hogy a Szent László Általános Iskola 2017. februárjában az Emberi Erőforrások Minisztériumának beadott "HATÁRTALANUL! Program támogatására" írt pályázatát immáron 4. alkalommal siker koronázta, megnyertük az igényelt összeget programunk megvalósítására. Pályázatunk címe: "Erdély természeti kincsei". Erdélyben töltünk el 5 napot 2018. május 29-től június 2-ig, mely idő alatt célunk Erdély jobb megismerése. A program utazási-, étkezési-, program- és szállásköltségére összesen 2 159 560,- forintot nyertünk. A programban 36 fő 7. osztályos, és 3 fő pedagógus vesz részt, melyet a felgyői László Gyula Általános Iskolával közösen valósítunk meg.
A tanulókkal és a kollégákkal együtt lázasan készülünk a program megvalósítására, melyről a későbbiekben még tájékoztatom a honlap látogatókat.

2017. szeptember 01.

Pályázati szám: HAT-14-01-0157

Örömmel közlöm a kedves olvasókkal, hogy a Szent László Általános Iskola 2015. április 21-25-ig megvalósította az Emberi Erőforrások Minisztériuma "HATÁRTALANUL! Program támogatására" írt pályázati programját. Az utazás célja neves irodalmi és történelmi helyeink meglátogatása volt, ezért a címének a következőt adtuk: "Csillagoknak égi útján..." Nagyjaink nyomában. Erdélyben töltöttünk el 5 csodálatos napot, mely idő alatt célunk volt Erdély jobb megismerése, magyarságtudatunk erősítése. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma 988 800,- forinttal támogatta az utazást. A programban 31 fő 7. osztályos tanuló, és 5 fő pedagógus vett részt. Meglátogattuk Nagyszalonta, Kolozsvár, Parajd, Gyergyóújfalu, Zetelaka, Korond, Farkaslaka, Szejkefürdő, Gyergyószentmiklós, Fenyéd, Székelyudvarhely, Csíksomlyó, Csíkszereda, Mádéfalva, Szováta, Segesvár, Vajdahunyad, Déva és Arad nevezetességeit. Megcsodáltuk a gyönyörű Gyilkos-tó és Békás-szoros, valamint a Szent Anna-tó környékét is. Izgalmas túrát tettünk a Súgó-barlangban, ahol szerencsénk volt még denevérekkel is találkozni. Végigsétáltunk a Mohos-tőzeglápon, ahol különleges növényekkel ismerkedhettünk meg, mint például a hosszú levelű harmatfű. Csíksomlyón még Böjte Csaba Ferences szerzetessel is kezet foghattunk, ami mindannyiunk számára nagyon felemelő érzés volt. A gyönyörű táj, a kedves, vendégszerető, segítőkész emberek mind-mind alkotóelemei voltak az 5 napos tanulmány utunknak. Bízom benne, hogy ezzel az utazással tanulóink és kollégáim is egy felejthetetlen, örök életre szóló élménnyel gazdagodhattak! Ezúton is szeretném hálámat kifejezni az Emberi Erőforrások Minisztériumának, hogy a pályázati összeggel segítette utazásunk létrejöttét, valamint azoknak a csanyteleki családoknak, akik adományaikkal támogatták az utunkat. Köszönet érte!

Pályázati szám: HAT-14-01-0157

Örömmel közlöm a kedves honlap látogatóinkkal, hogy a Szent László Általános Iskola 2014. áprilisában az Emberi Erőforrások Minisztériumának beadott "HATÁRTALANUL! Program támogatására" írt pályázatát újra siker koronázta, megnyertük az igényelt összeget programunk megvalósítására. Pályázatunk címe: "Csillagoknak égi útján?" ? Nagyjaink nyomában. Erdélyben töltünk el 5 napot 2015. április 21-25-ig, mely idő alatt célunk Erdély megismerése. A program utazási és szállásköltségére összesen 988 800,- forintot nyertünk. A programban 31 fő 7. osztályos, és 5 fő pedagógus vesz részt.
Tanulóink és kollégáim lázasan készülnek a program megvalósítására, melyről a későbbiekben még tájékoztatom a honlap látogatókat.

Pályázati szám: BGA-11-HA-01-070

Örömmel közlöm a kedves honlap látogatókkal, hogy a Szent László Általános Iskola 2012. május 25-28-ig megvalósította a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. "HATÁRTALANUL! Program támogatására" írt pályázati programját. Az utazás célterülete Románia volt, ezért a címének a következőt adtuk: Székelyföld természeti, történelmi, kulturális értékeinek megismerése. Erdélyben töltöttünk el 4 napot, mely idő alatt célunk volt Erdély jobb megismerése. A Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. 754 860,- forinttal támogatta az utazást. A programban 28 fő 7. osztályos tanuló, és 4 fő pedagógus vett részt. Meglátogattuk Nagyszalonta, Nagyvárad, Kolozsvár, Marosvásárhely, Zetelaka, Szováta, Parajd, Korond, Farkaslaka, Szejkefürdő, Gyergyószentmiklós, Székelyudvarhely, Segesvár, Nagyszeben, Vajdahunyad, Déva és Arad nevezetességeit. Megcsodáltuk a gyönyörű Gyilkos-tó és Békás-szoros környékét is.
Bízom benne, hogy ezzel az utazással tanulóink és kollégáim is egy felejthetetlen élménnyel gazdagodhattak!

Erdélyi kirándulás 2012

Pályázati szám: BGA-11-HA-01-070

Örömmel közlöm a kedves honlap látogatóinkkal, hogy a Szent László Általános Iskola 2011. júniusában a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek beadott "HATÁRTALANUL! Program támogatására" írt pályázata sikeresen nyert. Pályázatunk címe: Székelyföld természeti, történelmi, kulturális értékeinek megismerése. Erdélyben töltünk el 4 napot 2012. május 25-28-ig, mely idő alatt célunk Erdély megismerése. A program utazási és szállásköltségére összesen 754 860,- forintot nyertünk. A programban 28 fő 7. osztályos, és 4 fő pedagógus vesz részt.

INTÉZMÉNYEK
Csongrádi Kistérség Hulladékgazdálkodási terve
Kistérségi Esélyegyenlőségi Helyzetelemzés és Program
Helyi Esélyegyenlőségi Program 2024. év
A "Csanytelek Község Környezeti Fenntarthatósági Terv Monitoring és visszacsatolás" dokumentum véleményezése a korábban 90/2013. ((XII. 20.) önkormányzati határozattal jóváhagyott Környezeti Fenntarthatósági terv megújítása.